Τετάρτη 5 Μαρτίου 2014

Επιτέλους διορίστικα!!!!!

 Επιτέλους μετά από 21 χρόνια που έχω τελειώσει το πανεπιστήμιο  και 12 χρόνια στην εκπαίδευση ,διορίστηκα!!!!Τώρα θα μου πείτε καλό είναι αυτό?Ε θα δείξει με τον καιρό!!!Τουλάχιστον δεν θα αναγκαστώ να φύγω από τον τόπο μου και να γυρίζω την Ελλάδα!Και πάνω που είχα ψηθεί ότι θα διοριστώ κάπου μακριά (να γνωρίσω και νέα μέρη και νέους ανθρώπους)έρχεται η τοποθέτηση :Νομός Ηρακλείου!Ε αυτό ήταν δεν το πίστευα,το κοίταζα το ξανακοίταζα το ίδιο παρέμενε!Μη σας πω ,από τη χαρά μου το έχει μάθει όλο το Ηράκλειο!Μόνο αφίσες δεν έχω κολλήσει ακόμα!Έτσι λοιπόν έφτιαξα και κάποια δωράκια για τα παιδάκια μου στο νηπιαγωγείο (που σας δείχνω παρακάτω.Αφήστε πού έχω κεράσει όλο τον κόσμο και έκανα και πάρτυ σαν τα 16αχρονα!!!!!το χω χάσει σας λέω!


Και τώρα λίγο στη δουλειά μας αγαπημένες συναδέλφισες για τα έχω φορτώσει στο κόκκορα!!! Έχουμε κάνει πάρα πολλές δραστηριότητες αυτόν το καιρό και θα σας τις δείξω σιγά σιγά!

Μαθηματική δραστηριότητα για να εντοπίσουμε την συμμετρία!

Τα αγαπημένα όλων των παιδιών ,ζωάκια είναι το θέμα μας αυτό τον καιρό.Είναι ένα πολύ ενδιαφέρον  θέμα που προσελκύει το ενδιαφέρον των παιδιών και μαθαίνουν υπέροχα πράγματα μέσα από βιωματικές και ευχάριστες δραστηριότητες.Στο πλαίσιο αυτού του θέματος σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε την παρακάτω δραστηριότητα για να μάθουμε την συμμετρία.

Τίτλος δραστηριότητας:Παίζουμε  με τις μάσκες ζώων και εντοπίζουμε την συμμετρία.
Στόχοι:
α)από το ΠΣ Μαθηματικών.Συμμετρία: να παρατηρήσουν να περιγράψουν και να κατασκευάσουν μάσκες  ζώων χρησιμοποιώντας την συμμετρία.
β)από το ΠΣ Τεχνών Εικαστικά:να παρατηρήσουν το φυσικό και υλικό περιβάλλον και να αντλήσουν πληροφορίες από αυτό, να γνωρίσουν τεχνικές (αποτύπωμα με τέμπερες) για την κατασκευή πρωτότυπων έργων  να χρησιμοποιήσουν χρώματα και υλικά  με φαντασία.
Μέθοδοι:Εκπαίδευση με τις τέχνες ως ζωγραφική με αποτύπωμα,εργασία ομαδική καταιγισμός ιδεών.
Υλικά και μέσα:Χρώματα τέμπερας,χαρτόνια.πινέλα.
Διάρκεια:1 διδακτική ώρα.
Ανάπτυξη:Σε μερικές μάσκες ζώων που έχουμε από πριν κόψει τα παιδιά παροτρύνονται μέσα από καταιγισμό ιδεών και ερωτήσεις να παρατηρήσουν  τις μάσκες και να διαπιστώσουν ομοιότητες στις δύο πλευρές τους.Μέσα από διαπραγμάτευση και νοητικούς συλλογισμούς αποσαφηνίζετε η μαθηματική έννοια της συμμετρίας.

Στη συνέχεια προτείνετε  να κατασκευάσουν ελεύθερα και δημιουργικά σε χαρτονάκι (όπου υπάρχει το περίγραμμα της μάσκας που διάλεξαν) τις δικές τους μάσκες
.Ζωγραφίζουν με τα χρώματα (τέμπερες) που θέλουν στο ένα μέρος της μάσκας.στη συνέχεια διπλώνουν το χαρτονάκι τους το πιέζουν και ανοίγοντάς το ανακαλύπτουν τη συμμετρία ,αφού ότι έχουν ζωγραφίσει από τη μια πλευρά αποτυπώνεται και στην άλλη

Επέκταση δραστηριότητας .
Τα παιδια φτιάχνουν συμμετρικά αντικείμενα ,πρωτα εμπράγματα
 και μετα αποτυπώνοντας τα στο χαρτί.

 (από τη γιορτή του Αγίου Βαλέντίνου που τη γιορτάσαμε με όλες τις τιμές)



Αξιολόγηση.
Η εκπαιδευτικός εφαρμόζει αρχική αξιολόγηση,διαπιστώνοντας ποιες είναι οι προηγούμενες γνώσεις και οι δεξιότητες των παιδιών στη συνέχεια με διαμορφωτική αξιολόγηση παρατηρεί πως τα παιδιά  εφαρμόζουν αυτά που μαθαίνουν (φτιάχνουν ελεύθερα πεταλούδες και καρδούλες,κόβοντας διπλωμένα χαρτάκια)Στο τέλος δια μέσου μιας καμήλας (λούτρηνης) που την λένε Πολύξερη πραγματοποιείτε τελική αξιολόγηση από την ομάδα για όλη τη δουλειά όπου επισημαίνονται τα σημεία που ικανοποίησαν,οι δυσκολίες,οι νέες ιδέες και γνώσεις.
Ευχαριστώ την κυρία Νίκη Δελικανάκη Σχολική Σύμβουλο 19ηςΠεριφέρειας για την σημαντική βοήθεια της στο σχεδιασμό της δραστηριότητας.

5 σχόλια:

  1. τι υπέροχα νέα !!!!!\
    συγχαρητήρια !!!
    συμμερίζομαι τη χαρά σου.......12 χρόνια αναπληρώτρια και μετά από 16 διορισμός ........ μπράβο κορίτσι, καλή συνέχεια στο δημιουργικό σου έργο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολλά πολλά συγχαρητήρια!! Μπρός ολοταχώς..καλή δύναμη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. H ΧΑΡΑ΄ΣΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΑΦΙΣΑ!Και όλες εμείς εδώ χαιρόμαστε με τη χαρά σου!συγχαρητήρια!!!θερμά!
    η ζωή πάντα είναι γλυκειά μαζί μας έστω και αν χρειαστεί να περιμένουμε!!!δεν μπορώ να γράψω στο αλλο μπλοκ, αν και προσπάθησα, και ήρθα απο εδω να σε συγχαρώ!!!!με πολλή αγάπη, καλή σταδιοδρομία!!!! με πολλή χαρά, συγχαρητήρια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι σας άρεσε και τι δεν σας άρεσε?